Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellingen
Facturen
Producten
Bestellingen
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Verzendkosten Boven de €100,- wordt je bestelling gratis verzonden. In andere gevallen geldt het tarief van € 6,95 in Nederland, € 10.95 in België, € 10.95 in Duitsland, € 19.95 in Frankrijk.

Levertijd Wij doen er altijd alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Bij Massamarkt geldt op werkdagen voor 20.00 besteld volgende dag in huis (In Nederland en België). In het geval van grote en/of zware pakketten waar speciaal vervoer voor nodig is geldt op werkdagen voor 17.00 besteld volgende dag in huis. In uitzonderlijk geval van extreme drukte of storingen bij de bezorgdienst, of bij uitzonderlijk grote pakketten kan deze levertijd langer worden naar maximaal 4 werkdagen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen Voordelige huishoudelijke artikelen bestel je eenvoudig bij Massamarkt. Door op de button ‘In winkelwagen’ te klikken, komt het gewenste artikel gelijk in je winkelmandje. Hierna kun je verder winkelen of afrekenen. Afrekenen Rechts bovenin vind je je winkelmandje. Hier kun je de inhoud bekijken en wijzigen. Ook kun je hier direct afrekenen. Na het invoeren van je adresgegevens kom je op de betaalpagina, waar je kunt betalen via je eigen bank. Wel zo veilig. Nadat je bestelling geplaatst is, word je door ons op de hoogte gehouden van de status. Voorraad Artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen op dit moment niet worden besteld. Mocht je toch een artikel hebben besteld, dat naderhand niet op voorraad blijkt te zijn, dan hoor je dit zo snel mogelijk van ons. Wil je graag een artikel bestellen, dat momenteel niet op voorraad is? Als je je gegevens achterlaat, ontvang je van ons een mailtje zodra het artikel weer verkrijgbaar is. Mocht een artikel nooit meer leverbaar zijn, zullen we je altijd helpen met een passend alternatief.

Wanneer ontvang ik mijn Track and Trace code?

Wanneer je een bestelling plaatst op werkdagen voor 20:00 uur, ontvang je dezelfde dag rond middernacht de track and trace code. Wanneer je na 20:00 uur bestelt, ontvang je de track and trace code de volgende dag rond middernacht.

LET OP: Wanneer je vanaf vrijdag na 20:00 uur besteld, krijg je de track and trace code op de eerstvolgende maandag rond middernacht. Dit geldt ook voor producten die de regel hanteren "op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dag erna in huis".

Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat nu?

Het is natuurlijk erg vervelend dat jouw bestelling kapot is aangekomen. Helaas gebeurt dit een enkele keer. Mocht dit het geval zijn, kan je foto's van het beschadigde product sturen naar: klantenservice @massamarkt.nl

Als wij de foto's binnen hebben, wordt er gekeken naar een passende oplossing.

Kan ik mijn pakket afhalen?

Massamarkt levert uitsluitend via DHL, DPD en Transmission. Het is niet mogelijk om een pakket ergens af te halen. Wel kun je een pakket laten bezorgen bij je thuis en de postbode middels een briefje op de deur instructie geven om bijvoorbeeld het pakket achter de vuilnisbak te leggen.

Facturen
Waar kan ik een btw factuur vinden?

Als er een bestelling wordt gedaan bij Massamarkt krijg je een bevestigingsmail met daarin een overzicht van jouw bestelling. Heb je een btw factuur nodig, laat het onze klantenservice meteen weten door een mail te sturen naar klantenservice @massamarkt.nl

Producten
Waar vind ik de productspecificaties?

Massamarkt doet er alles aan om jou de juiste informatie te geven van onze producten. Wil je toch iets specifieks weten, dan kun je het contactformulier invullen die te vinden is naast de productafbeelding onder de button "ik heb een vraag".

Waar staat ass. of assorti voor in een titel?

Dit is een zogeheten assortiproduct. Dat houdt in dat er een aantal soorten op de productafbeelding staan afgebeeld. Je krijgt dan een willekeurige thuisgestuurd. Wel kan je een voorkeur aangeven. Zie veelgestelde vragen "Hoe kan ik een voorkeur aangeven?".

Hoe kan ik een voorkeur aangeven?

Een voorkeur aangeven welk product je wilt hebben is mogelijk. Dit kan door in het veld "opmerkingen" in te vullen welke soort je graag wenst. Het is niet gegarandeerd dat je die krijgt. Het kan namelijk zijn dat er niet voldoende voorraad is. Wil je zeker weten dat jouw voorkeur nog op voorraad is, stuur dan even een mailtje naar klantenservice @massamarkt.nl

Laatst bekeken