Service

Veelgestelde vragen

Bestellen Voordelige huishoudelijke artikelen bestel je eenvoudig bij Massamarkt. Door op de button ‘In winkelwagen’ te klikken, komt het gewenste artikel gelijk in je winkelmandje. Hierna kun je verder winkelen of afrekenen. Afrekenen Rechts bovenin vind je je winkelmandje. Hier kun je de inhoud bekijken en wijzigen. Ook kun je hier direct afrekenen. Na het invoeren van je adresgegevens kom je op de betaalpagina, waar je kunt betalen via je eigen bank. Wel zo veilig. Nadat je bestelling geplaatst is, word je door ons op de hoogte gehouden van de status. Voorraad Artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen op dit moment niet worden besteld. Mocht je toch een artikel hebben besteld, dat naderhand niet op voorraad blijkt te zijn, dan hoor je dit zo snel mogelijk van ons. Wil je graag een artikel bestellen, dat momenteel niet op voorraad is? Als je je gegevens achterlaat, ontvang je van ons een mailtje zodra het artikel weer verkrijgbaar is. Mocht een artikel nooit meer leverbaar zijn, zullen we je altijd helpen met een passend alternatief.

Verzendkosten Boven de €100,- wordt je bestelling gratis verzonden. In andere gevallen geldt het tarief van € 5,95 in Nederland, € 6.95 in België, € 9.95 in Duitsland, € 19.95 in Frankrijk.

Levertijd Wij doen er altijd alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Bij Massamarkt geldt op werkdagen voor 20.00 besteld volgende dag in huis (In Nederland en België). In het geval van grote en/of zware pakketten waar speciaal vervoer voor nodig is geldt op werkdagen voor 17.00 besteld volgende dag in huis. In uitzonderlijk geval van extreme drukte of storingen bij de bezorgdienst, of bij uitzonderlijk grote pakketten kan deze levertijd langer worden naar maximaal 4 werkdagen.

    Wanneer je een bestelling plaatst op werkdagen voor 20:00 uur, ontvang je dezelfde dag rond middernacht de track and trace code. Wanneer je na 20:00 uur bestelt, ontvang je de track and trace code de volgende dag rond middernacht.
    LET OP: Wanneer je vanaf vrijdag na 20:00 uur besteld, krijg je de track and trace code op de eerstvolgende maandag rond middernacht.
Dit geldt ook voor producten die de regel hanteren "op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dag erna in huis".

Bij Massamarkt kun je kiezen welke betaalmethode je wilt gebruiken. Betalen met iDeal is verreweg het makkelijkste. Je rekent direct bij het bestellen af via je eigen bank, in je vertrouwde internet-betaalomgeving. Achteraf betalen kan bij ons ook. Je krijgt eerst je bestelling thuisbezorgd en je hoeft pas na 14 dagen te betalen. Per mail ontvang je dan een uitnodiging om via iDeal te betalen. Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact, mits ze bankieren via AXA Bank, CBC, Dexia, FINTRO, Fortis, ING, KBC of VDK Spaarbank.

Dit is een zogeheten assortiproduct. Dat houdt in dat er een aantal soorten op de productafbeelding staan afgebeeld. Je krijgt dan een willekeurige thuisgestuurd. Wel kan je een voorkeur aangeven. Zie veelgestelde vragen "Hoe kan ik een voorkeur aangeven?".

Een voorkeur aangeven welk product je wilt hebben is mogelijk. Dit kan door in het veld "opmerkingen" in te vullen welke soort je graag wenst. Het is niet gegarandeerd dat je die krijgt. Het kan namelijk zijn dat er niet voldoende voorraad is. Wil je zeker weten dat jouw voorkeur nog op voorraad is, stuur dan even een mailtje naar klantenservice@massamarkt.nl

Het is natuurlijk erg vervelend dat jouw bestelling kapot is aangekomen. Helaas gebeurt dit een enkele keer. Mocht dit het geval zijn, kan je foto's van het beschadigde product sturen naar: klantenservice@massamarkt.nl

Als wij de foto's binnen hebben, wordt er gekeken naar een passende oplossing.

Wanneer jouw Track and Trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd, maar je hebt niks ontvangen, vraag in eerste instantie even bij je buren. Hebben je buren ook niks ontvangst genomen, neem dan meteen contact op met onze klantenservice via 050-2112588 of stuur een mail naar klantenservice@massamarkt.nl

Als er een bestelling wordt gedaan bij Massamarkt krijg je een bevestigingsmail met daarin een overzicht van jouw bestelling. Heb je een btw factuur nodig, laat het onze klantenservice meteen weten door een mail te sturen naar klantenservice@massamarkt.nl

Massamarkt doet er alles aan om jou de juiste informatie te geven van onze producten. Wil je toch iets specifieks weten, dan kun je het contactformulier invullen die te vinden is naast de productafbeelding onder de button "ik heb een vraag".

Massamarkt levert uitsluitend via PostNL en Transmission. Het is niet mogelijk om een pakket ergens af te halen. Wel kun je een pakket laten bezorgen bij je thuis en de postbode middels een briefje op de deur instructie geven om bijvoorbeeld het pakket achter de vuilnisbak te leggen.

Contactformulier

Je ontvangt van ons binnen 48 uur een reactie.

Massamarkt voordelen

logo Op werkdagen voor 20:00 besteld, dag erna in huis!
logo Bezorgkosten €6,95 - Gratis vanaf €100

Veilig en snel betalen

paypal logo visa logo mastercard logo idea logo mr cash logo billink logo